Tuesday, January 25, 2011

sudah putus ker????

hmmmm.......umi bukak radio suria pagi tadi dalam keter terdengar lak pasal citer nie..betul ker??ker cumer andaian bagi mereka yang x sukerkan hubungan mereka berdua nie........saper yang umi maksudkan nie umi......xper..jom kiter baca sampai abis yer.......

saper lagi kalau bukan si pasar awam sendat......dengan pasangannya si jejat jejai.....



citernyer cam nie..umi ada dengar macam2 versi la sebelum nie yang mengatakan si pasar sendat nie ke bali arie tue untuk menenangkan pikirannya yang sudah sedia kusut sejat dulu lagi sebab nak memujuk hatinyer sendiri..sebab aper.....sebabnya si kekasih hatinyer jejai pegi bercoti ke nipponk jepun dengan bekas laki bininyer si nora danish..mereka bercuti ke jepun sebab nak meraikan besday anak tunggal mereka si rayqal bersama-sama dengan family jejai..pada mulernyer si jejai dah berjanji dengan si pasar sendat x nak pegi bersama ke jepun tue.percutian ke jepun tue adalah rancangan family si jejai iaitu bekas mertua si nora danish.si nora plak cakap dia x nak gi kalau si jejai x ikut sama....so, bagi x menghampakan family sendiri, ngan ibu kepada anak dia, si jejai terpaksa la pegi sekali..cumer si jejai bertolak lambat sikit daripada mereka sumer....

so, si pasar sendat pun pegi la bercoti ke bali ngan kengkawan dia sehingga menimbulkan kontroversi lagi pasal gambar dia berbikini tu......hai.........gambar tue telah diupload oleh kawan si pasar sendat sendiri iaitu syazwani sehingga menimbulkan kemarahan si ibu kepada pasar sendat......so, pasar sendat terpaksa meminta maaf kepada kawan dia sendiri (syazwani) tu bagi pihak mak dia....dia tau kawan dia tue x sengaja nak upload gambar bikini tue...(yer ker?????)

versi lain plak, pada masa si pasar sendat tue ke bali, sebenarnyer dia dengan si jejai dah pun putus..sebab nyer si jejai dikatakan x tahan dengan perangai si pasar sendat yang terlalu mengongkong dan selalu mengamok sebab terlalu cemburu.....hmmmmm......betul x betul umi x tau la........tapi bagi pihak si pasar sendat dia ada bagitau selagi dia pakai cincin pemberian si jejai, bermakna dia masih lagi bergelar awek kepada jejai........so nampak ker x dia pakai cincin tue pegi tengok sendiri la yer.......

tue jer versi yang umi dengar dan baca......versi lain umi x cari lagi....kalau nak tau mintak tolong ngan uncle google yerrr......

p/s : nie ker akibat @ balasan yang diterima oleh si pasar sendat sebab menjadi punca keretakan dan kemusnahan rumah tangga antara nora danish dan jejai...ermmm..........terpulang kat sumer nak pikir camner.....
..Assabru yuinu alaa kulli amalin..

2 tetamu comel :

Are-Gya said...

ha tu r..ehmm

umi@mak teh tieha8384 said...

cyg...setiap perbuatan kiter mesti ada balasannya kan....lagi satu susah law hubungan x dapat restu org tua...camnie la jdnyer.....