Wednesday, November 23, 2011

perang psikologi dari indonesia



kalau tengok kat gambar2 atas nie, mesti sumer tahu kenapa kan.ummi rasa sukan sea kali nie macam sabotaj kat ONG KIM SWEE nie taw.memuler dia tidak dibenarkan berada bersama2 pemain simpanan & jugak pegawai di bangku simpanan sampai la game tamat.nie sumer gara2 pengadil yang menggantung ONG KIM SWEE 1 perlawanan selepas perlawanan antara MALAYSIA & INDONESIA.penggantungan ini berlangsung semasa perlawanan separuh akhir antara MALAYSIA & MYANMAR.biler abis perlawanan pun ONG KIM SWEE tidak dibenarkan turun ke padang meraikan kemenangan bersama anak2 buahnya.kejam betul derang nie taw.x puas hati jer ngan team MALAYSIA.

tue baru satu.masa final 2 hari lepas (ISNIN) pun berlaku eksiden di mana kelihatan ONG KIM SWEE bengang dengan pihak penganjur.ini berlaku sebaik sahaja MALAYSIA berjaya menewaskan INDONESIA di peringkat akhir untuk pertahankan EMAS sukan sea.kelihatan beberapa pegawai pengajur telah mempertikaikan kemenangan MALAYSIA.derang nak buat ujian air kencing ke atas pemain MALAYSIA untuk membatalkan kemenangan HARIMAU MUDA.memang nampak jelas muka ONG KIM SWEE yang betul2 bengang.acara ini dapat disaksikan di serata pelusuk MALAYSIA secara langsung di TV3.

kalau ia pun x puas hati dengan kemenangan HARIMAU MUDA, pastu nak buat ujian air kencing sekalipun x boleh ker tunggu sampai acara penyampaian hadiah berlangsung.derang nie (INDONESIA) memang dengki tul ngan MALAYSIA kan.x sedar diri kiter (MALAYSIA) banyak dah tolong rakyat derang, x kire la yang cari makan kat sini atau yang ditimpa kesusahan kat sana.macam2 dah budi kita tabur kan derang.cam nie pulak cara derang balas budi kita..memang kacang lupakan kulit.

geram jer tengok perangai derang yang x pernah menunjukkan sikap PROFESIONAL nie.mujurlah rakyat MALAYSIA xder yang bersikap macam derang.yang sanggup bakar bendera kita.hai.......nak kata x bertamadun, x betul jugak.sumer negara bertamadun dah.entah la.........

nota ummi : sakit nyer mulut biler gusi bahagian dalam nie bengkak.tambah lak tekak perit x baik2 lagi...hmmmm..nak makan pun susah.nak bukak mulut lagi la susah.......




..Assabru yuinu alaa kulli amalin..

2 tetamu comel :

Mira Adzlia said...

yela..da la rmi rkyt indon yg keje kt sini...xyah la dengki2 sgt ngan Msia

ummi tieha8384 said...

hmmm...betul tue....derang nie x leh tengok kiter lebih dr derang....ader jer yg x puas hati