Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 14, 2013

yeayyyy dah kermbali....

salam......
lamernyer ummi x update blog nie.......semuanya sebab masalah teknikal...huhuhuhu......rindu sangat2 nak update kat belog kesayangan nie....biler masalah teknikal melanda, mood untuk tengok jenguk belog pun terbantut.....nie pun pagi tadi tetiber rasa tergerak hati nak bukak..kot2 boleh la update.alhamdulillah...dah boleh dah...yeayyyyy......*lompat bintang la aku......* erkk.....seb baek kat opis x der orang..sumer bercuti..........yer la sok hari raya haji......sumer balik kampung....aku jer yang x bercuti..huhuuhu...sedih...lama giler rasanya dah x balik kampung......cuti dah abiss.......huhuhuuhu...nanti2 la aku citer camner cuti aku boleh abis...sekarang nie aku tengah susun idea nak update belog...hopefully ada lagi la yang sudi jenguk belog aku.....

adioss.........

p/s : SELAMAT HARI RAYA HAJI......PADA YANG BALIK KE KAMPUNG..PANDU LA NGAN BERHATI2......INGATLAH ORANG YANG TERSAYANG......BABAI......

..Assabru yuinu alaa kulli amalin..

0 tetamu comel :