Friday, April 20, 2012

kisah sepanjang 2 bulan nie...



 
 
rasanya macam dah berkurun lamanyer ummi x jenguk belog nie..hmmmm.semuanya gara2 kebizian yang melampau dekat tempat ummi cari rezeki ni.....before cuti lamer bulan 3 aritue ummi dah dilanda badai bizi.semuanya gara2 ABM, senarai perjawatan, maklumat itu, maklumat ini, tension sana sini.lastly per yang ummi dapat???? HB rendah hokeh.....kene marah kene bambu ngan doktor.makan x menentu, selalu balik lambat.x cukup rehat, spent time ngan dak irfan pun kurang, ngan abbi lagi la...hmmm.........ummi minta maaf kat korang berdua yer...bukan ummi sengaja nak buat camnie, tapi situasi kejer ummi x mengizinkan ummi meluangkan lebih masa ngan korang.

akan ummi update satu persatu nanti yer......kene tarik nafas, kene carik idea tuk buat karangan baru.sabar yer....(bajet ader orang baca ker belog buruk ko ni!!!!!) ader aku kesah!!!!!!


..Assabru yuinu alaa kulli amalin..

0 tetamu comel :