Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 5, 2012

lamer gilerrrr........


 
 
 
fuhhh.........
tarik nafas.....gembus....
tarik nafas....hembus......
gilerrr kentang lamer aku x update blog nie rasanya....
law tengok last entry bulan 4..nie dah masuk bulan 6.....
gilerr memang tahap gaban....
ntah kenapa mood aku tuk update blog nie xder langsung...
sebab munasababnyer aku sendiri x tahu.....
hilang terus mood nk berblog nie...
ker sebab pembawakkan budak...
entahla..........
satu persatu nanti aku update yer...
aper yang terlintas dalam paler otak nie nanti aku update sikit demi sedikit....
jangan risau, blog nie masih bertuan lagi.....
kene berkemas balek nie.......rasanya lamer sangat aku x jenguk blog kesayangan aku nie....
sabar yer........(macam ramai sangat yang jenguk blog ko jemah tijah oiiiii.......)

perutusan permaisuri : banyak cerita nie nak share...kene susun satu persatu.......


..Assabru yuinu alaa kulli amalin..

0 tetamu comel :