Tuesday, November 29, 2011

hanya kerana SATU nama




tika dan saat ini, ummi x tahu dah nak buat camner lagi.dah buntu dah paler otak nie cari solution problem nie.dari awal sampai sekarang nie ummi x tahu kenapa CLM nie terlalu obses akan sesuatu yang bukan HAK MILIK dia.mungkin tepat perkataan OBSES tue untuk CLM nie.sebab aper, memang nampak sangat apa yang CLM nie buat menunjukkan yang dia terlalu OBSES.

ummi x tahu nak mulakan dari mana.nak cakap lebih detail memang x boleh la.awal2 lagi kene banned nanti.tapi bila ummi biarkan jerk, menjadi2 plak keOBSESan dia nie.bahaya tol.dah macam2 cara ummi vuba sedarkan CLM nie, tapi dia nie keras kepala betul.bukan setakat keras kepala, keras hati.kepala batu pun yer.orang jawa kata BANGEL.x leh nak dicakapi.

kekadang ummi malas nak pikir pasal CLM nie, tapi biler ummi diam makin dia berani lak.x sedar ker yang dia dah memporak perandakan diri ummi.cukup2 la tue.apa yang kau buat nie, x mustahil satu hari nanti orang akan buat kat kau balik.x selalunya kau berada di atas okeh.biler kau dah jatuh, baru kau tahu tinggi rendah langit tue.

TUHAN menciptakan sesuatu tue pasti ada hikmahnya.TUHAN juga menciptakan sesuatu tue berpasangan.dah dier bukan pasangan ko, ko jangan la melawan takdir plak.lagu ku merindu nyanyian rossa tue memang sesuai untuk kau.tapi jangan harap apa yang dah jadi milik aku, aku akan lepaskan macam tu jerk.lebih2 lagi orang macam kau CLM.jangan ingat muker ko cantik sangat.takdir kau bukan dengan dier.cari la takdir kau yang dah ditentukan oleh TUHAN.

dah banyak cara aku cuber sedarkan kau, sebab aku tahu, ko perempuan, aku pun perempuan.tapi rasa2nyer aku jer yang PEREMPUAN, ko tue hanya lanyak dipanggil BETINA!!!!

nota ummi : don't make me more crazy okeh.....kalau nak tengok aku meroyan, buat la.......






..Assabru yuinu alaa kulli amalin..

0 tetamu comel :