Thursday, November 24, 2011

menu tengahari



ni dia yang jadi idaman ummi hari nie.spicy chicken mcdelux.tapi makan mende nie punyer la lambat benor sebab gusi ummi bengkak.sila kunyah pelan2 ok.nak bukak mulut pun payah.tapi sebab mengidam, erk yeke...makan jugak.gigih taw nak abiskan.pastue air ummi tukar ribena without ice ok.then tetibe nampak la mende kat bawah nie.order yg ala carte punyer.
chicken McBites

so yummy....rugi lak order yg 10 ketul punyer.lain kali nak order yg 20 ketul la....sedap woo........then gi carrefour, betul ke ejaan tu..bantai...niat hati x mo beli paper.tapi tengok susu dutchlady by 1 free 1, wah best...amik jugak.ingat nak amik 2, dapat free lgi 2.tetiber pikir peti ais kat umah cinonet sangat, so amik jer la 1 jer.pastu amik milo ngan susu.dah tue jerk.sila kuarkan diri anda dari carrefour dengan kadar segera!!!tapi sempat gak tengok laimpin pakai buang drypers.wah murah...dapat free lagi.tapi x rembat lagi, tunggu supping ngan abbi jer nanti.

then gi MPH, nak cari buku novel andai itu takdirnya, & 7 hari mencintaiku.2 2 by siti rosmizah..xder stok lak.adeh.....keciwaa.........x per, beli online je le jawabnya.......

ok dah, stop dulu.nak pi solat.....

nota ummi : mau belikan si dak irfan walker.....senang sikit nak pantau die.....

..Assabru yuinu alaa kulli amalin..

0 tetamu comel :