Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 28, 2012

kisah 200g

 
semalam aku kene bawak si puteri ke klinik untuk 3 bulan punyer pemeriksaan dan cucuk 3 bulan.
balik tengahari, balik umah dulu....first kene kutip hasil untuk puteri dulu.alhamdulillah....dapat lagi 4 onz untuk dea.pastu solat, makan jap siap2 terus amik si puteri.

sampai umah pengasuh, abang baru bangun tido, macam biasa biler nampak jer ummi die, terus terkam la..die ingat ummi datang nak amik die bawak balik.biler bagi balik kat pengasuh, per lagi melalak la die.sian abang.amik adik cepat2 terus gerak ke klinik.

sampai klinik, orang x baper nak ramai.ok, amik nombor, terus duduk.sampai turn adik,timbang berat bagai.alhamdulilah berat adik naik dari 3.9kg ke 4.1kg.naik jugak.tapi biler jumper nurse, nurse cakap berat naik x banyak ni.dah kene dengar ceramah percuma..aduh....tapi untuk kebaikan si puteri aku rela aku ikhlas dengar.kene jumper doktor juga sebab adik berat memang rendah sangat2....

aku dah naik risau dah.....dulu irfan xder la masalah berat rendah sangat.adik nie mencabar aku jugak la.soo pas nie kene set kat minda kene kuarkan susu banyak tuk bagi adik.kene kerap perah, kene kerap bagi dea minum....mintak2 hajat aku nie ditunaikan...amin.......

abis dah citer pasal 200g.......

p/s: nanti aku buat entry lain saper nama puteri kami tu yer......tunggu......

..Assabru yuinu alaa kulli amalin..

0 tetamu comel :