Wednesday, December 26, 2012

adik still demam lagi...

salam...
hari nie macam hari isnin lepas x ramai yang datang opis..biasa la akhir tahun nie ramai yang amik peluang g bercuti bersama family.tapi ummi x cuti pun sebab abbi kejer...semalam cuti umum tapi kami sekeluarga x ke mana2 pun sebab adik still lagi demam..sian adik.diam jer biler si comel nie demam...hmmmm...demam dea on off on off....kejap panas kejap ok..

adik nie kecik2 lagi dah tahu tolak2 biler ummi bagi ubat..aiyakkk....tapi tolak2 pun telan jugak..alhamdulillah.....means x membazir la ubat tue kan.....cumer semalam petang ummi bagi ubat dea muntah......hmmmm...sian dea.....sepanjang hari memang duk umah jer la..cuaca pun semalam hujan jer.so kami suami isteri sepakat dok umah jer la sampai adik baik demam...niat hati nak bawak anak2 jenjalan ke bagan lalang petang semalam pun x jadi sebab adik demam, lagi satu sebab hujan petang semalam...mama long ajak g pd pun x dapat nak g...hmmm..nanti la tunggu adik betul2 baik, anak2 ok baru ummi ngan abbi bawak anak2 jenjalan.....

hari sabtu nie kami sekeluarga akan balik kampung.sebab hari ahad 30/12/2012 sepupu ummi kawen....kami sepupu sepapat memang rapat.so kene balikkan diri..ngee......minta2 adik dah baik demam nanti time balik kampung.risau sebenarnyer nak bawak anak kat tempat awam biler keadaan diri x sihat nie....hmmm.....

 nie pic gi giant hari tue....time nie adik behave sangat2....x meragam langsung..alhamdulillah.......











p/s : hari nie check up adik 6 bulan..yeaayyy...adik dah 6 bulan....wahhh...cepatnye masa berlalu......pas nie leh bagi adik makan tanpa was2....ngeeee.....padahal dah bagi adik makan nestume dah pun...ngee........

 
..Assabru yuinu alaa kulli amalin..

4 tetamu comel :

MizzTina said...

muka sebijik abbi dia..

azifah yazid said...

done follow :)

Tiha Sweetie said...

tina, yer ker...aiyakkk...abg dea pun org kater ikut muker abbi....xder pun muke ummi derang nie..huhuhu...majuk ar.....

Tiha Sweetie said...

azifah, tengkiu......welcome to my blog picisan nie....